Splošni pogoji
Splošni pogoji trgovine spletne strani pedimed.si/trgovina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podatki o podjetju
S spletno upravlja podjetje Pedimed, d.o.o., Veliko Globoko 11, 1303 Zagradec (v nadaljevanju »ponudnik«), ki je ponudnik, skrbnik in lastnik spletne strani in trgovine.
Podjetje je bilo vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod reg. št. 2014/17028 z dne 13.5.2014, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI37426788, direktor podjetja je Franci Perko, prokurist Karmen Perko.
Podjetje: Pedimed d.o.o.
Veliko Globoko 11, 1303 Zagradec
ID za DDV: SI30601533
Matična številka: 6610455000
E: info@pedimed.si
T: 080 12 14 ali 031 796 740
Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega in zvočnega materiala.
Vsebina splošnih pogojev
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Vsebina Splošnih pogojev se nanaša na pogoje uporabe vsebin in storitev v spletni trgovini. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh in podstraneh spletne trgovine. V primeru, da se s splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da nakupa preko naše spletne trgovine ne opravite. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine, se šteje, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in, da se z njimi v celoti strinjate. Pogoji so redno ažurirani in dostopni vsakomur.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in ponudnikom v elektronski obliki, se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.
Pridržujemo si pravico do spremembe ali preklica katerekoli spletne storitve, predstavljene na teh spletnih straneh, kakor tudi, da preprečimo uporabo storitve katerikoli stranki. Vsa dopolnila splošnih pogojev poslovanja bodo izvršena v pisni obliki. V primeru obvestila o pomanjkljivosti vsebin na spletni trgovini, bomo le-te odpravili v najkrajšem možnem času.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Darilni boni Pedimed
Darilne bone stranka lahko v fizični obliki prevzame po povzetju preko Pošte Slovenije d.o.o. ali osebno na 3 lokacijah PE Pedimed d.o.o.:
Druge značilnosti darilnih bonov:
Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vključujejo 22% DDV. Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen. Pravico do nakupa izdelkov ima vsak obiskovalec spletne trgovine, saj za izvršitev nakupa ni potrebna nikakršna registracija. Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo s povzetkom in vsemi podatki naročila, ki ga je opravil. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Ponudnik lahko ponudi tudi promocijsko kodo, ki jo lahko kupec uporabi ob nakupu in prinaša določeno ugodnost. Promocijska koda je časovno omejena in jo ponudnik objavi na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Ponudnik lahko ponudi tudi znižane cene izdelkov. Znižane cene označujejo akcijske cene določenih izdelkov, ki jih izbere ponudnik in jih ponudi kupcem za omejen čas.
Postopek nakupa
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj v košarico”. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih artiklov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, lahko to opravite v košarici.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom “Na blagajno”. Spletna trgovina vas vodi skozi korake nakupa:
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, kjer je opisan način plačila, ki ga je izbral in izbrani način dostave. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Podatki z informacijami o naročilu je v elektronski obliki so shranjeni v administraciji spletne trgovine oziroma na strežniku ponudnika.
Ko je blago na zalogi, ponudnik v najkrajšem možnem času pošlje blago kupcu. Preko elektronske pošte ponudnik obvešča kupca o statusu njegovega naročila. Naročilo se zaključi, ko ponudnik z dostavno službo odpošlje blago kupcu.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem (v primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri.
Način plačila
Ponudnik omogoča več načinov plačila.
Dostava
Ponudnik bo kupcu dostavil blago v dogovorjenem roku.
Če stranka odda naročilo do 13. ure, odpošljemo naročene izdelke iz spletne trgovine še isti dan, sicer naslednji delovni dan.
Pedimed ima pogodbo o dostavi s Pošto Slovenije in traja 2-3 delovne dni, razen v razmerah povečane obremenitve na Pošti Slovenija (prazniki ipd.)
Dostavna služba Pošte Slovenija prevzema paketna naročila od ponedeljka do petka.
Neprevzem izdelkov
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročene izdelke dolžan prevzeti in plačati odkupnino, v kolikor je ob nakupu izbral plačilo po povzetju. V kolikor kupec izdelkov ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. V primeru neprevzetih izdelkov lahko kupcu zaračunamo stroške neprevzetega paketa.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.
Kupec mora pred vračilom izdelkov to namero sporočiti ponudniku pravočasno preko emaila info@pedimed.si.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot.
Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, funkcionalnosti ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške ponudnika po vnaprejšnjem dogovoru. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.
Varstvo potrošnika in odgovornost
Uporaba spletne strani in trgovine je izključno na lastno odgovornost uporabnika. Ponudnik ne jamči za pravilno in nemoteno delovanje spletnih vsebin ali njihovih posameznih sklopov. Enako ne jamči, da spletne strani, strežniki ali elektronska sporočila ne vsebujejo virusov ali drugih škodljivih elementov. Ponudnik v tem smislu ne more prevzeti odgovornosti za morebitno škodo, ki bi lahko nastala ob ali zaradi uporabe spletne strani in trgovine.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (080 12 14 ali 031 796 740) ali po elektronski pošti (info@pedimed.si).
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pridržujemo si pravico do sprememb cen in ostalih podatkov brez opozorila.