Splošni pogoji poslovanja - Medicinska nega nog

CENTER PEDIMED PODOLOGIJA SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Spoštovane cenjene stranke!

Obveščamo vas, da smo uvedli splošne pogoje poslovanja, da bi vam lahko zagotavljali najboljšo možno storitev. Prosimo, da jih natančno preberete in upoštevate.

  1. Rezervacija terminov
  • Stranke lahko rezervirajo termine osebno, po telefonu ali preko naše spletne strani.
  • Ob rezervaciji termina bodo stranke obveščene o vseh podrobnostih glede storitve, cene in trajanja.
  1. Odpoved terminov
  • Odpoved vsaj 24 ur pred terminom: Stranka lahko brezplačno odpove ali prestavi termin, če nas obvesti vsaj 24 ur pred dogovorjenim terminom.
  • Odpoved manj kot 24 ur pred terminom: V primeru odpovedi ali spremembe termina v manj kot 24 urah pred dogovorjenim terminom, vam bomo zaračunali 60% vaše storitve.
  • Neudeležba brez odpovedi: Če stranka ne pride na rezerviran termin in nas o tem predhodno ne obvesti, je dolžna poravnati 100% zneska storitve.
  • Razumemo, da se lahko pojavijo nepredvidene okoliščine in se bomo po svojih najboljših močeh prilagodili in poiskali nov termin. Vendar vas prosimo za vaše sodelovanje pri opravljanju našega urnika in ohranjanju najvišje ravni storitev za vse naše stranke.
  1. Plačilni pogoji
  • Plačilo za storitve se lahko izvedejo z gotovino, z bančnimi karticami ali obročnega plačila preko platforme Leapay.
  • V primeru odpovedi termina v skladu s pogoji iz točke 2., bomo stranki izdali račun za ustrezen znesek, ki ga je dolžna poravnati v roku 7 dni.
  1. Zamude
  • Prosimo vas, da na dogovorjeni termin pridete pravočasno. V primeru zamude več kot 10 min si pridružujemo pravico do odpovedi vašega termina in zaračunati polno ceno storitve, saj za ohranjanje najvišje ravni storitve potrebujemo celoten termin.
  1. Varnost in higiena
  • V Centru Pedimed upoštevamo najvišje higienske standarde. Vsi pripomočki in oprema so dezinficirani in sterilizirani po vsaki uporabi.
  • Stranke prosimo, da nam pred začetkom storitve sporočijo vse morebitne zdravstvene težave ali alergije, ki bi lahko vplivale na izvedbo storitve.
  • Stranka je seznanjena in bo upoštevala napotke za nadaljnjo priporočeno nego doma, v nasprotnem primeru lahko pride do neželenih stanj ali do neuspešnega tretiranja.
  1. Prijave in pritožbe
  • V primeru kakršnihkoli vprašanj, pripomb ali pritožb v zvezi s storitvami, vas prosimo, da pisno pošljete na naš e-naslov info@pedimed.si
  1. Spremembe pogojev poslovanja
  • Center Pedimed d.o.o., si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja. Vse spremembe bodo objavljene in bodo začele veljati z dnem objave.
  1. Kontaktni podatki
  • Za vse dodatne informacije smo dosegljivi preko  e-pošte info@pedimed.si

Z uporabo naših storitev se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja  in ste v primeru neupoštevanja le teh zavezani k plačilu v skladu s pogoji iz točke 2.

Splošni pogoji trgovine spletne strani pedimed.si/trgovina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju

S spletno upravlja podjetje Pedimed, d.o.o., Veliko Globoko 11, 1303 Zagradec (v nadaljevanju »ponudnik«), ki je ponudnik, skrbnik in lastnik spletne strani in trgovine.

Podjetje je bilo vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod reg. št. 2014/17028 z dne 13.5.2014, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI37426788, direktor podjetja je Franci Perko, prokurist Karmen Perko.

Podjetje: Pedimed d.o.o.
Veliko Globoko 11, 1303 Zagradec
ID za DDV: SI30601533
Matična številka: 6610455000
E: info@pedimed.si
T: 080 12 14 ali 031 796 740

Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega in zvočnega materiala.

Vsebina splošnih pogojev

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Vsebina Splošnih pogojev se nanaša na pogoje uporabe vsebin in storitev v spletni trgovini. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh in podstraneh spletne trgovine. V primeru, da se s splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da nakupa preko naše spletne trgovine ne opravite. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine, se šteje, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in, da se z njimi v celoti strinjate. Pogoji so redno ažurirani in dostopni vsakomur.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in ponudnikom v elektronski obliki, se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Pridržujemo si pravico do spremembe ali preklica katerekoli spletne storitve, predstavljene na teh spletnih straneh, kakor tudi, da preprečimo uporabo storitve katerikoli stranki. Vsa dopolnila splošnih pogojev poslovanja bodo izvršena v pisni obliki. V primeru obvestila o pomanjkljivosti vsebin na spletni trgovini, bomo le-te odpravili v najkrajšem možnem času.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, podatki iz registra)
  • kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro komunikacijo
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza oziroma dostave
  • plačilne pogoje ter pogoje dostave
  • informacije o pritožbenem postopku pri podjetju
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
  • možnost in pogoje garancije ter možnost za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe
  • čas veljavnosti in trajanja pogodbe
  • stroške vračila blaga

Darilni boni Pedimed

Darilne bone stranka lahko v fizični obliki prevzame po povzetju preko Pošte Slovenije d.o.o. ali osebno na 3 lokacijah PE Pedimed d.o.o.:

  • Ljubljana.Bežigrad, Peričeva 21
  • Ljubljana Šiška, Rakuševa ulica 16
  • Novo mesto, Mali Slatnik 13

Druge značilnosti darilnih bonov:

  • V primeru osebnega prevzema darilnih bonov ni dodatnega stroška dostave.
  • Darilne bone lahko stranka naroči tudi po pošti na željen naslov.
  • Skupni znesek za plačilo vsebuje znesek vrednosti naročenega bona in stroške pošiljanja (4,90€).
  • Po naročilu v spletni trgovini pedimed.si/trgovina, predstavniki Pedimeda darilne bone označijo s serijskimi številkami v posebnem sistemu v enotah, da so naročeni darilni boni preko spletne trgovine in serijske številke sledljivi in povezani.
  • Darilne bone je možno blokirati v primeru zlorabe.
  • Darilni boni so vnovčljivi še 1 leto od nakupa, kar je zapisano v spletni trgovini in na samem fizičnem darilnem bonu.
  • Po preteku 1 leta v primeru neuporabe darilni veljavnost darilnih bonov propade in več ne veljajo in jih ni mogoče vnovčiti.
  • Darilne bone lahko stranka koristi v katerikoli PE enoti Pedimeda za storitev in nikjer drugje.
  • Z darilnimi boni ni možen nakup izdelkov in ni možna zamenjava za gotovino,
  • Darilni bon se lahko vnovči samo za storitve, ki so točno določene na bonu, in sicer za klasično pedikuro in medicinsko pedikuro.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vključujejo 22% DDV. Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen. Pravico do nakupa izdelkov ima vsak obiskovalec spletne trgovine, saj za izvršitev nakupa ni potrebna nikakršna registracija. Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo s povzetkom in vsemi podatki naročila, ki ga je opravil. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Ponudnik lahko ponudi tudi promocijsko kodo, ki jo lahko kupec uporabi ob nakupu in prinaša določeno ugodnost. Promocijska koda je časovno omejena in jo ponudnik objavi na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Ponudnik lahko ponudi tudi znižane cene izdelkov. Znižane cene označujejo akcijske cene določenih izdelkov, ki jih izbere ponudnik in jih ponudi kupcem za omejen čas.

Postopek nakupa

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj v košarico”. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih artiklov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, lahko to opravite v košarici.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom “Na blagajno”. Spletna trgovina vas vodi skozi korake nakupa:

  1. korak – prijavni podatki kupca (ime, priimek, naslov, email in telefon)
  2. korak – izbira načina dostave (osebni prevzem ali dostava preko Pošte Slovenija)
  3. korak – izbira načina plačila (bančno nakazilo ali debetne/kreditne kartice)
  4. korak – pregled naročila, strinjanje s temi pogoji poslovanja in oddaja naročila

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, kjer je opisan način plačila, ki ga je izbral in izbrani način dostave. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Podatki z informacijami o naročilu je v elektronski obliki so shranjeni v administraciji spletne trgovine oziroma na strežniku ponudnika.

Ko je blago na zalogi, ponudnik v najkrajšem možnem času pošlje blago kupcu. Preko elektronske pošte ponudnik obvešča kupca o statusu njegovega naročila. Naročilo se zaključi, ko ponudnik z dostavno službo odpošlje blago kupcu.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem (v primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri.

Način plačila

Ponudnik omogoča več načinov plačila.

  • Plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu izdelkov na izbrano lokacijo, kjer boste skupaj z naročenimi izdelki in dostavo poravnali poštnemu uslužbencu.
  • Bančno nakazilo, kjer vam pošljemo na vaš elektronski naslov, ki ga vpišete ob naročilu, podatke o bančnem računu ponudnika. Po prejetju denarja na naš transakcijski račun vam nato izdelke pošljemo na izbrano lokacijo.
  • Plačilo s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro)

Dostava

Ponudnik bo kupcu dostavil blago v dogovorjenem roku.

Če stranka odda naročilo do 13. ure, odpošljemo naročene izdelke iz spletne trgovine še isti dan, sicer naslednji delovni dan.

Pedimed ima pogodbo o dostavi s Pošto Slovenije in traja 2-3 delovne dni, razen v razmerah povečane obremenitve na Pošti Slovenija (prazniki ipd.)

Dostavna služba Pošte Slovenija prevzema paketna naročila od ponedeljka do petka.

Neprevzem izdelkov

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročene izdelke dolžan prevzeti in plačati odkupnino, v kolikor je ob nakupu izbral plačilo po povzetju. V kolikor kupec izdelkov ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. V primeru neprevzetih izdelkov lahko kupcu zaračunamo stroške neprevzetega paketa.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.

Kupec mora pred vračilom izdelkov to namero sporočiti ponudniku pravočasno preko emaila info@pedimed.si.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, funkcionalnosti ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške ponudnika po vnaprejšnjem dogovoru. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

Varstvo potrošnika in odgovornost

Uporaba spletne strani in trgovine je izključno na lastno odgovornost uporabnika. Ponudnik ne jamči za pravilno in nemoteno delovanje spletnih vsebin ali njihovih posameznih sklopov. Enako ne jamči, da spletne strani, strežniki ali elektronska sporočila ne vsebujejo virusov ali drugih škodljivih elementov. Ponudnik v tem smislu ne more prevzeti odgovornosti za morebitno škodo, ki bi lahko nastala ob ali zaradi uporabe spletne strani in trgovine.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (080 12 14 ali 031 796 740) ali po elektronski pošti (info@pedimed.si).

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pridržujemo si pravico do sprememb cen in ostalih podatkov brez opozorila.

Hvala za vaše zaupanje in se veselimo vašega obiska.

Lahkih nog naokrog – brez bolečin!

Center PEDIMED

Medicinska nega nog Center Pedimed
O podjetju

Pedimed d.o.o.
Veliko Globoko 11, 1303 Zagradec
ID za DDV: SI30601533
Matična številka: 6610455000
E: info@pedimed.si
T: 080 12 14 ali 031 796 740